- na montáž a demontáž voľnobežných remeníc pri výmene alternátora, resp. remenice
- aretácia alternátora sa aretuje pomocou špeciálneho bitu
- skrutkový spoj sa ovláda cez prevlečnú maticu
- aj na kontrolu skrutkového spoja
- umožňuje uvoľneniu a pripevneniu centrálnej matice pri súčasnom pridržiavaní hriadeľa remenice
- Pohon s vnútorným štvorhranom podľa DIN 3120 / ISO 1174 s guľovou záchytnou drážkou
- mnohé možnosti kombinácie
- šetrí demontáž dodatočných súčiastok, ako napr. chladič
Oblasti použitia: alternátory Bosch a Magneti Marelli, Audi, BMW, Fiat, Ford, Mercedes, Opel, Porsche, Renault, Peugeot, Seat, Škoda, Volkswagen atď.
Technické údaje:
všeobecná oblasť použitia | na montáž voľnobežných remeníc |
šírka B | 188.0 mm |
Veľkosti vložiek | vložka 1/6 zásuvná plocha |
Hmotnosť v g | 986 g |
výška H | 35.0 mm |
celková dĺžka L v mm | 190.0 mm |
Materiál 1 | Veľmi jemná chróm-vanádová oceľ |
Norma | DIN 3120, ISO 1174 |
Počet dielov v súprave | 13 ks |
Obal | plastový kufor, extra robustný |
Nový komentár