Reklamácie
Naše technické oddelenie realizuje záručné opravy vybraných značiek. Naši kvalifikovaní a autorizovaní technici Vám ochotne poradia prípadne odstránia závadu.
V rámci zlepšenia služieb a zrýchlenia celého servisného zásahu sme zaviedli povinné zadávanie reklamácií cez email alebo nižšie uvedený formulár.
Napíšte nám email na na info@ferart.sk, ako predmet uveďte "reklamácia" a:
1. Doplňte „Názov tovaru",
2. Doplňte niektoré z údajov „Dodací list", „Faktúra" alebo „Sériové číslo",
3. Doplňte akou formou produkt doručíte na reklamáciu (osobne, poštou, kuriérom, iným spôsobom), vyplňte popis chyby a príslušenstvo,
4. Každý odoslaný balík, obsahujúci reklamáciu, nezabudnite riadne označiť - odosielateľ, príjmateľ, telefonické kontakty, atď.,
5. Ak zásielka obsahuje viac reklamácií, balík označte "viac reklamácii".
6. O stave zadanej reklamácie Vás budeme kontaktovať mailom alebo telefonicky.
V prípade otázok ohľadom reklamácie nás kontaktujte e-mailom na info@ferart.sk.