- ideálne vhodný na uvoľnenie skrutkového spoja regulačnej tyče pri montáži a demontáži tlakovej dózy so snímačom polohy pre ovládač plniaceho tlaku na turbodúchadle
- umožňuje demontáž a montáž, resp. nastavenie regulačnej tyče v zabudovanom stave
- nástrčný orech s bočnou drážkou
- použiteľný spolu s 150.2231
- 12-hran
- vnútorný štvorhran podľa DIN 3120 / ISO 1174
- dlhé vyhotovenie
- na ručné ovládanie
- chróm vanád
Oblasti použitia: 2,0 l motory common-rail, VW Golf (>2009), Golf (>2009), Eos (>2006), Jetta (>2006), Passat (>2006), Passat CC (>2009), Beetle (>2011), Scirocco ( >2009), Tiguan (>2008), Transporter (>2010) Audi A3(>2004), TT (2008-2014) Seat Altea (>2006), Leon (2006-2012), Toledo (2006-2009) Škoda Octavia (2006-2013), Superb (2009-2015), Yeti (>2009)
kód motora: CAAA, CAAB, CAAD, CAAE, CCHB, CAAC, CFFD, CBDC, CLCA, CLJA, CBAA, CFFA, CJAA, CBAB, CTHC, CFFB, CFJA, CBBB, CBAC, CFGA, CRBC, CRLB, CBBA, CBDA, CBDA, CEGA, BKP, BMA, BMR, BKD, AZV
Technické údaje:
Štvorhranný pohon v palcoch | 1/4" |
Priemer D1 | 15 mm |
Priemer D2 | 15 mm |
Hmotnosť v g | 34 g |
celková dĺžka L v mm | 57 mm |
Materiál 1 | Veľmi jemná chróm-vanádová oceľ, matne satinovaná pochromovaná |
veľkosť kľúča v mm | 10 mm |
Profil1 | 12-hran |
Hĺbka T v mm | 49 mm |
Nový komentár